Alla inlägg den 22 januari 2010

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 22 januari 2010 21:41

Hej jag har en

Dricka kyl pepsi

med belysnig ovanför kylen

Vill man ha lyse inne i kylen

så är det bara att sätta i ett lysrör.

det är den enkla kylen altså

enkel dörr med glas.

Fungerar utmärkt.

Jag skulle vilja byta den mot en

Skattad och besiktad bil

bilen bör vara skattad och besiktad

Till december i år 2010.

så om det finns någon som vill

byta bil mot en dricka kyl

så hör av er till mig

min pris ide på det är 4000:-

men jag byter gämna slängar inga

pengar emmelan.

utan bara ett byte en dricka kyl mot en skattad

och besiktad bil helst en combi men inget krav

ingen rost hög

men finns det någon som är villig

kontaktar mig på 070 64 56 926

och kommer och tittar på kylen och jag

på eran bil men bara den är skattad

och besiktad helst till december 2010.

med vänliga hälsningar Glenn Lindqvist

Övrigt, Bytes - Västerås (Västmanlands län)
Telefon:    070 64 56 926
 
Av glenn lindqvist - 22 januari 2010 21:19

Hej alla bloggisar!

 

sitter nu framför datorn

och kollar lets danc på tv

undrar vem som åker ut i dag.

i dag så har jag först med annika

till bussen sen hem

och kolla datorn

och fikade

sen i väg till ica

och köpte tvätt medel och

diskmedel och cigg.

sen hem med varorna

hjälpte bettan ner med lite grejer

till källaren.

sen i väg till loppisen.

och jag var där vi 11.15

strax före tolv så

kom Piff och Puff Och Eva

och dom höll på och plocka och dona

senare efter fyra någon gång

så åkte Piff och Puff där i från och

Eva var kvar Till Adam kom

jag stängde klockan 17.00

gick hem och käkade pizza

havai som bettan och annika

hade varit till bäckby centrum och köpt.

sen vilade jag en stund.

föresten jag har ju åkså hunnit

att lägga in en annons på blocket

åkså i dag ska även lägga in

den annonsen på denna sida

har även samma annons på

www.vasterastorget.se

så jag hoppas att någon kommer att ringa

på mina annonser

ja nu var det slut skrivet för i dag

och jag hälsar speciellt till mina kompisar

Piff och Puff Och Adam Och Eva

ha det bra nu mina vänner

och ta väl hand om er tills vi höres och synes

på loppis

Ovido - Quiz & Flashcards