Alla inlägg under januari 2012

Av glenn lindqvist - 12 januari 2012 10:13

Hej alla blogg människor som är här och läser

ja i dag är det torsdag den 12/1 år 2012

och jag sitter just nu hemma och skriver här

och i kväll ska jag occh min kompis hämta lite grejer till

mitt loppis nere på saltängsvägen 25

som ligger bakom Hurricane

Nu denna vecka så är det inte öppet

onsdag torsdag och fredag

men lördag den 14/1 2012 Så är det öppet

i från klockan

11.00-15.00

Telefonnummer till butiken är

070-64 56 926

Hemsida till butiken är som följer

www.backbysecondhand.n.nu

 jag har även en hemsida om min cykelreparationsverkstad

hemsides adressen kommer här nedan

www.cykelgaraget.n.nu

så dessa fina sidor kan ni gå in och kolla

Vi tar emot saker gratis till våran lilla loppis

Vi tar emot möbler

prydnads saker

huseiråds saker

bärbara datorer stationära datorer

vi kan ävemn ta emot bilar gratis

leksaker

ja i stort det mesta tar vi emot

men rin

070-64 56 926 Först

ja nu har jag väl inget mer att skriva i dag

men ha det bra alla

jag känner.  

Skapa flashcards