Alla inlägg den 10 januari 2010

Av glenn lindqvist - 10 januari 2010 16:59

Ja hej på er alla blogg läsare!

i dag är det söndag då och är här och skriver

lite eftersom jag inte skrev något i går.

Har varit på Loppis i Går och i Dag Jag

Ställer upp för min kompis som har butik 21 inne på loppisen

och det går bra där.

Det var väl inte så mycket Folk där i dag men

Det gick bra i alla fall

Och sen så var det Adam och Eva som va där i Dag

men Piff Och Puff kom lite senare i dag

och i dag så passa jag på och äta lunch på loppis

Tjock korv och potatismos.

Sen när jag kom hem så satte jag på

kaffe bryggaren och drack kaffe.

Sen ringde jag min kompis som har butik 21 och frågade

om han ville vara ledig nästa helg åkså

och det vart han glad åt och så

vart det att jag står i alla fall till januari ut

åt han i butik 21 på loppis så alla som är

in och läser denna blogg kom till loppis på hejargränd Bäckby

och fynda många Butiker och bord finns mycket

Grejer att fynda skynda fynda på loppisen.

Jag   Loppis

Ja nu har jag nog inget mer att skriva

För i dag

Så alla får ha det bra

Så länge

med vänliga hälsningar Glenn Lindqvist

Ovido - Quiz & Flashcards