Alla inlägg under april 2010

Av glenn lindqvist - 24 april 2010 20:15

Ja nu var det jätte

länge sen jag var inne

och skrev här!

 

men i dag lördag har jag

någon ting att skriva,

det har ju varit torg fest på

bäckby torg med massor av grejer

pluss att det var loppis där och jag

kom dit klockan 09,10 med bilen fulllastad

och packade ur den sen ut på parkeringen

med bilen in på torget började att packa upp

alla saker torg festen börjar ju 12,00 och slutar 15,00 men jag

spreckte 0 innan alting började och innan jag hann plocka

upp allt på mina bord

och det gick väldigt bra faktiskt att sälja där

så nu väntar jag till i höst i gen till nästa Torg fest,

 

ja nu har jag inget mera att skriva men jag hälsar till

mina vänner

Piff och Puff och Adam och Eva

Ovido - Quiz & Flashcards