Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Dricka kyl

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 22 januari 2010 21:41

Hej jag har en

Dricka kyl pepsi

med belysnig ovanför kylen

Vill man ha lyse inne i kylen

så är det bara att sätta i ett lysrör.

det är den enkla kylen altså

enkel dörr med glas.

Fungerar utmärkt.

Jag skulle vilja byta den mot en

Skattad och besiktad bil

bilen bör vara skattad och besiktad

Till december i år 2010.

så om det finns någon som vill

byta bil mot en dricka kyl

så hör av er till mig

min pris ide på det är 4000:-

men jag byter gämna slängar inga

pengar emmelan.

utan bara ett byte en dricka kyl mot en skattad

och besiktad bil helst en combi men inget krav

ingen rost hög

men finns det någon som är villig

kontaktar mig på 070 64 56 926

och kommer och tittar på kylen och jag

på eran bil men bara den är skattad

och besiktad helst till december 2010.

med vänliga hälsningar Glenn Lindqvist

Övrigt, Bytes - Västerås (Västmanlands län)
Telefon:    070 64 56 926

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av glenn lindqvist - 2 juni 2015 19:14

Hej ja nu äre tisdag den andra juni har haft stor städning i dag på loppisen men det är lite kvar fortfarande   ...

Av glenn lindqvist - 5 februari 2015 09:37

God morgon alla glada människor ja som alla vet så kommer swebank på bäckby stängas den 13 maj i år och jag har en grupp på facebook som heter vi som vill behålla swebank på bäckby i västerås och jag har redan 9 namn underskrifter men...

Av glenn lindqvist - 5 maj 2013 09:35

Hej i dag söndag öppet på loppis saltängsvägen 25 (Haksta) öppet 11.00-16.00 Telefonnummer för vägbeskrivning och övriga frågor 070-64 56 926 ...

Av glenn lindqvist - 1 februari 2013 21:01

jahaja tittar på teve gladiatorerna men ska kolla på farmen snart och hoppas att gubb jävelen paul åker ut i kväll   ...

Av glenn lindqvist - 12 januari 2012 10:13


Hej alla blogg människor som är här och läser ja i dag är det torsdag den 12/1 år 2012 och jag sitter just nu hemma och skriver här och i kväll ska jag occh min kompis hämta lite grejer till mitt loppis nere på saltängsvägen 25 som ligger b...

Ovido - Quiz & Flashcards