Alla inlägg den 24 januari 2010

Av glenn lindqvist - 24 januari 2010 16:24

   Hej alla blogg läsare!

har varit på loppis i dag då

mycket folk men inte för mycket

och det var Eva som va där i dag och

Hon var snäll hon bjöd på en kopp kaffe

för hon hade med sig det.

sen så kom min kompis dit han som äger

båset butik 21-an som jag står i.

sen efter loppisen så åkte jag

hem med några loppisuppköpare

till mitt garage och

tittade på grejer och till och med köpte

grejer av mig i garaget,

ja nu har jag inget mera att skriva

för i dag

Men en stor gätte kram till mina kompisar

Adam och Eva Och så framföralt

Piff och Puff

Ta hand om er

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 24 januari 2010 16:23

   Denna nokia 5110

är i orginal skick och med laddare

kartong instruktionsbok

med mera

pris 100:-kronor

ring för mera information

telefonnummer 070-64 56 926

Telefoner, Säljes - Västerås (Västmanlands län)
Pris:    100:-
Telefon:    070 6456926
 
Av glenn lindqvist - 24 januari 2010 07:51

Hej alla bloggisar

i dag är det

söndag och uppstigen

i från sängen klockan 06.35

satte på kaffebryggaren

och teven precis som i går

men i dag var det sunes sommar på sf kanalen

men snart ska jag börja att göra mig i ordning

för att gå till loppisen

får se vilka som är där i dag

i går var det Eva

jag tror att det är hon i dag med

Men jag hälsar här med till

Piff Och Puff

Ta väl hand om er.

  

Ovido - Quiz & Flashcards