Alla inlägg den 15 januari 2010

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 15 januari 2010 09:08

Har altså

ett tuggummi ställ för

att hänga tuggummi påsar

och hyllplan att ställa tuggummi lådor

och texten på sidan av stället

 så står det wirgelys Extra på den

Väldigt fin

men den måste hämtas av köparen kan tyvär inte

skicka den.

pris 250:-

Ring 070 64 56 926

Övrigt, Säljes - Västerås (Västmanlands län)
Pris:    250:-
Telefon:    0706456926
Av glenn lindqvist - 15 januari 2010 08:52

Hej alla Bloggläsare

 

I dag är det då fredagen den 15/1 år 2010

Och jag har varit med min dotter annika

till bussen och så kom jag hem satte mig

vid datorn och sen har jag ätit

frukost Te med kanel och lakrits smak

gätte gott och mackor till det.

 

Senare ska jag gå till loppisen

Till Butik 21-an inne på loppisen

Det är min kompis butik men jag tar

hand om den åt honom i alla fall till januari ut

Det är tack vare att han har rygg problem

och det är ju inte så varmt inne på loppisen.

 

Men alla som är inne och läser på bloggen

Västeråsare eller vart i från ni kommer

kom till bäckby och hejargränd där loppisen

finns kom dit och fynda vid alla butiker

och loppis bord som finns där.

så passa på och ta en lördags och söndags

utflykt till loppis och fynda.

loppisen är öppen.

måndag-onsdag 12.00 till 18.00

torsdag 09.00 till 18.00

fredag 12.00 till 18.00

lördag-söndag 10.00 till 15.00

Så ta er tid och kom och fynda

finns mycket fina saker att fynda

 

Ja ha det bra nu alla mäniskor

och

Adam och Eva och Piff och Puff

Ska ta väl hand om sig.

med vänliga hälsningar

Glenn lindqvist

Ovido - Quiz & Flashcards