Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Fredag kväll

Av glenn lindqvist - 22 oktober 2010 19:06

Hej alla blogg läsare!

nu var det väldigt länge sen jag skrev här

i dag är det fredag kväll

i morse skjutsade jag min dotter annika

till plugget

sen hem igen drack kaffe med våran kompis

sen ut med gammla tidningar i soprummet

sen till mc garaget instalerade windovs xp

på en hårddisk.

sen upp ett tag och kollade på datorn

sen i väg till wenströmska och hämtade min dotter annika

i väg till bäckby centrum så hon kunde gå in och handla lite

sen hem jag åkte till Strands loppis på slakterigatan port 33

men vi stängde före 17.00 tack vare att det va för lite folk men annars

så är öppet tiderna där

fredagar 14,00 till 18.00

lördag-söndag 10.00 till 15.00

i morgon lördag står jag på

ett annat loppis borta vid plantagen

arvos loppis öppet lördag söndag 10.00 till 16.00

om ni vill kolla hans hemsida så är adressen dit

www.antikboden.se

sen strands loppis är adressen

www.strandsloppis.n.nu

sen min hemsida

www.backbysecondhand.n.nu

www.backbyraggare.n.nu

www.cykelgaraget.n.nu

www.blocket2.tk

ja det var väl det jag hadde att skriva i dag i alla fall

ska in på www.mrguppy.blogg.se senare och

skriva och klotra där med tror jag

jag vill hälsa till  några här som va länge sen jag hällsade till

Det är dom här persornerna

Adam och Eva

Piff och puff

ja alla som är in här och läser

skriv gärna något i gästboken

så blir jag glad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av glenn lindqvist - 2 juni 2015 19:14

Hej ja nu äre tisdag den andra juni har haft stor städning i dag på loppisen men det är lite kvar fortfarande   ...

Av glenn lindqvist - 5 februari 2015 09:37

God morgon alla glada människor ja som alla vet så kommer swebank på bäckby stängas den 13 maj i år och jag har en grupp på facebook som heter vi som vill behålla swebank på bäckby i västerås och jag har redan 9 namn underskrifter men...

Av glenn lindqvist - 5 maj 2013 09:35

Hej i dag söndag öppet på loppis saltängsvägen 25 (Haksta) öppet 11.00-16.00 Telefonnummer för vägbeskrivning och övriga frågor 070-64 56 926 ...

Av glenn lindqvist - 1 februari 2013 21:01

jahaja tittar på teve gladiatorerna men ska kolla på farmen snart och hoppas att gubb jävelen paul åker ut i kväll   ...

Av glenn lindqvist - 12 januari 2012 10:13


Hej alla blogg människor som är här och läser ja i dag är det torsdag den 12/1 år 2012 och jag sitter just nu hemma och skriver här och i kväll ska jag occh min kompis hämta lite grejer till mitt loppis nere på saltängsvägen 25 som ligger b...

Skapa flashcards