Alla inlägg den 6 januari 2010

Av glenn lindqvist - 6 januari 2010 19:45

Hej alla bloggmänskor

som läser detta.

i dag så var jag inne på

blocket och läste

lite en som hade en volvo 740 en gammal

polisbil.

jag sände ett medelande

till honom om att jag ville

byta bil med han altså inga pengar emmellan

utan bara byta

bara för min bil ska besiktas

den 29 januari.

och hans bil ska besiktas

i slutet av februari.

han ringde och han sa att han

var intreserad när han ringde upp till

mig och han skulle ringa

senare men

han har inte ringt än

så det blir väl inget byte.

men det är klart han hade lite att göra

så han kan ju ringa i morgon

men vi får se men jag kan tänka

mig att byta min bil mot någon annan

bil helst en som är skattad och besiktad

till oktober november år 2010.

ja ha det bra alla människor

ute i kylan nu.

jag hälsar speciellt till

Adam och Eva och Piff Och Puff

Ovido - Quiz & Flashcards