Alla inlägg under mars 2011

Av glenn lindqvist - 26 mars 2011 15:50

Hej alla blogg människor ute i etern

i dag är det då

lördag och jag har varit på mitt loppis öppnade klockan 09.33 och stängde klockan 14.00 för det kom inte så mycket folk i dag men det är väl bara för att jag inte hadde någon loppis annons i vlt jag har ju som sagt var köpt en e u moped som jag åker i kring med

nu för tiden jag köppte den i onsdags den är bra den hadde bara gått en mil när jag köpte den har inte hunnit att ta kort på den än men ska göra det i veckan som kommer så alla får se den hur fin som helst

ja nu är jag hemma och ska äta sen ska jag i väg bort

hejdå alla

Av glenn lindqvist - 11 mars 2011 21:13

<marquee scrollamount="1">Hej alla glada människor som är här inne och läser i dag fredag så var jag inne på google och sökte på en orkester som jag åkte med i bland och dom hette janne lundkvists orkester </marquee>

  <marquee scrollamount="1>här ser ni en bild då av dom och det är en lp skiva omslag på denna orkester ja nu har jag inget mer att skriva så jag vill bara gå in och hälsa till adam och eva och så fram för allt piff</marquee>

Skapa flashcards