Alla inlägg under mars 2010

Av glenn lindqvist - 26 mars 2010 17:29

Hej alla bloggläsare!

ja det var ett tag sen jag var inne

och skrev här.

men i dag så har jag och bettan varit nere på stan

för det var polakker engelsmän och italienare

som sålde en massa grejer

och jag smakade mycket ost och mycket marmelad

och sen åt jag en korv med bröd en polsk korv god

ja sen hämtade vi annika på skolan,

och vi åkte till nya ö&b på erikslund

men oj vad mycket folks så jag gick ut

och väntade och gick in i tältet och hämtade

en kopp kaffé som dom bjöd på

sen så åkte vi hem sen

så åkte jag till först loppisen här på bäckby en stund

sen så åkte jag till den andra loppisen

på fältmätargatan 7

och jag är där på söndag.

 

Men jag hälsar så mycket till

Adam och eva och Till Piff och Puff

ha det bra

Av glenn lindqvist - 8 mars 2010 12:48

Hej alla bloggare!

 

i dag är det måndag och i skrivandes stund sitter jag nere

på mitt kontor på saltängsvägen och skriver.

under veckan som har gått så har jag ju då varit på loppis

det nya på fältmätargatan 7 och onsdag och torsdag så

var det piff som jobbade och det var kul och hon skulle ha varit ledig på lördagen men jag fick reda på en annan som jobbar där uppe i fredags att nu blir du glad va när du har både mig och piff här på lördagen. och det vart jag faktiskt

för piff tog hand om cafet där uppe då och för att den som

igentligen har cafet var sjuk i lördags så det var där för

piff var där.

men den här veckan så jobbar piff uppe på det loppiset

fredag lördag och söndag,

kul faktiskt.

ja nu har jag inget mer att skriva för dagen.

 

Men jag hälsar speciellt till mina kompisar som är

Adam och Eva och Piff Och Puff.

krama varandra och fram för allt alla voffarna

Ge alla voffarna en stor kram i från mig

med vänliga hälsningar

Glenn Lindqvist

Bäckby Second Hand

Axeloxenstiernasgata 5

724 78 Västerås

Tel:telia nummer 070-64 56 926  

Ovido - Quiz & Flashcards