Alla inlägg den 21 januari 2010

Av glenn lindqvist - 21 januari 2010 21:07

hej alla bloggläsare!

 

i dag är det torsdag

och upp klockan 06.45

drack kaffe och rökte

sen på med kläderna

skjutsade annika för sista gången

med våran bil Doris till

wenströmska skolan

sen till ica maxi och köpte tio liter

mjölk sen hem

åt lite grann.

sen så skjutsade jag bettan och hon åkte

åkså för sista gången i våran bil

efter det så åkte jag till loppisen

och där levererade jag då

papper på bilen och nycklarna

såg bilen åka där i från och senare så fick jag reda

på att han hadde fått soppa torsk på bilen

men det årdnade sig tydligen.

sen så kom han in på loppisen med min

bil stereo som jag inte viste riktigt hur

man koplar ur i från bilen

så han gjorde det åt mig.

och han hade ju fixat dessa 2 or jag fick den

19 januari han besiktade om den i dag

och han fick i genom den tack vare att han hade

ju fixat den.

ja nuhar jag ingen bil men jag ska samla

i hop pengar och söka bilar

ja nu får det vara slut skrivet för i kväll

God natt och sov gott alla jag känner.

M.V.H Glenn

Ovido - Quiz & Flashcards