Alla inlägg den 29 december 2009

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 29 december 2009 21:53

Hej!

om ni har grejer som ni tänker kasta på

återbruken.

i stället för att kasta grejer

som är hela så tar jag emot dom gratis

så kontakta mig först

jag tar emot gratis grejer

så som bärbara datorer stationära datorer

mobiltelefoner

leksaker

prydnads saker

med mera

så snälla släng inget på

åter bruken utan att ha tagit kontakt med

mig först det ni inte behöver kanske kan komma till

användning för andra människor

så snälla ni i stället för att slänga

skänk mig det i stället

ring 070-64 56 926

med vänliga hälsningar

Glenn lindqvist och

Gl,s second hand market

Övrigt, Köpes - Västerås (Västmanlands län)
Telefon:    070 64 56 926
Av glenn lindqvist - 29 december 2009 21:32

Hej alla glada människor

ja nu är det tisdag kväll och

fick lite klagomål att jag inte hade skrivit i bloggen i går

men det får väl bli lite mera i kväll då da

har varit på loppis i dag då

och alla mina kompisar va där dom som vet vilka det är

som är mina kompisar vi kan kalla dom för

adam och eva och piff och puff så vet dom i alla fall vilka det är

och dom är snälla alli hopa.

ja och i morgon så är det onsdag och då är loppisen

stängd både onsdag torsdag fredag är loppisen stängd

men öppnar på lördag i gen och då är man där igen både lördag och söndag är jag

där på loppisen så kom och fynda massor av varor finns att fynda.

och denna lördag och söndag så är det piff och puff som står på loppisen och det är kul dom är så snälla och goa båda två.

och i morgon onsdag så ska jag .

åka till ett ställe på bäckby zargos möbler ska upphöra

och det skulle bli auktion där så vi får se hur mycket folk det kommer då.

ja jag skriver väl mera i bloggen i morgon igen.

om jag har varit där eller inte

jag önskar alla människor ett riktigt gott nytt år.

och ett särskilt gott nytt år till Adam och Eva och Piff Och Puff

med vänliga hälsningar .

Glenn Lindqvist

Gl,s second hand market.

www.secondhand.dinstudio.se

ha det gött alla människor

och lycka till alla med det nya året

Ovido - Quiz & Flashcards