Alla inlägg den 24 december 2009

Av glenn lindqvist - 24 december 2009 20:17

Hej alla glada

människor och En riktig GodJul och ett Riktigt

Gott nytt år.


ja i dag är det då

jul afton

och vi gick upp när klockan var klockan

08.00 i morse

och vi åt bara lite lätt frukost

satt en stund fram för datorn

och sen så åkte vi klockan 11.00 i från bäckby

först till den obemanade macken rätt över gatan

Sen till okq8 på råbyleden

För att köpa en tändare till morsan och ett paket cigg till mig

sen åkte vi till eskilstuna.

och till morsan och bertil och deras katt missan

vi var framme vid klockan tolv och vi

fick först en alkoholfri glögg.

och sen så åt vi.

efter maten in till stora rummet

och där öppnade vi julklappar

och jag behöver inte skaffa ciggaretter på ett tag

för jag fick ett väldigt stort packet tobak

och hylsor så jag klarar mig nog ett tag.

sen kollade vi på teven kalle-annka och hans vänner

som går på tv varenda jul klockan 15.00

förr om åren när en annan var liten så var det

arne waise som sattt i rutan och precenterade programmen

men i år så vete fan vilket stolp skått det var

som satt i tv rutan.

ja sen efter det så åkte vi hem.

men det var lite mörkt och otäckt ute

men vi kom hem klockan 17.00 i alla fall

och vi öppnade några julklappar här hemma

åkså.

ja En riktig god jul till alla mäniskor.

Bloppis-annons
Av glenn lindqvist - 24 december 2009 20:16

Hej

Har Två kartonger

Lp-skivor

mycket olika titlar

vet ej hur många skivor det är

men jag begär

300:-kronor för allihopa

men köparen får komma

och hämta dom

så tag chansen och köp dessa

skivor

Ring 070 64 56 926

Övrigt (Elektronik), Säljes - Västerås (Västmanlands län)
Pris:    300:-
Telefon:    0706456926
Ovido - Quiz & Flashcards