Alla inlägg den 26 december 2009

Av glenn lindqvist - 26 december 2009 19:26

Hej i dag är det annan dag jul

altså den 26 december år 2009.

och jag var uppe klockan 07,30

för att sen gå till

loppis för min kompis håkan

får vara ledig i från sin lilla butik som han

har på loppis butik nummer 21 har han

och tack vare att han fick vara hemma

är bara för att hans dam fyller år och då fick han

ha ledigt hela helgen nu tack vare att jag är så snäll

av mig och det är jul.och jag trivs ju där på loppis faktiskt

men det var inte så många människor men det gick bra ändå

faktiskt för det var ju inte lika mycket folk i dag som det brukar vara

på en lördag.

Sen har jag ju andra kompisar på loppis dom har butik

26-27 med massor av fina saker Matte och Lotta var där i dag

för dom är några stycken som turas om att stå där på loppisen

så gudrun och anki var lediga i dag.Men dom var inn en sväng på loppisen

i alla fall för dom skulle i väg sen.

och sen så kom en kompis till matte och lotta in en gammal arbetskamrat

till mig irene heter hon.

och henne har man haft många drömmar om.

Ja alla mäninskor som läser detta.

Ska ha en god fortsättning

och ett gott nytt år

med vänliga hälsningar

Glenn Lindqvist

axeloxenstiernasgata 5

i västerås

Ovido - Quiz & Flashcards