Alla inlägg den 7 november 2010

Av glenn lindqvist - 7 november 2010 19:33

Hej alla glada

Bloggare ute i etern.

ja nu är det söndag kväll den 7 november år 2010

uppstigen ur sängen klockan 07,25

fikade med våran kompis som kom upp med mackor i dag till kaffet

pratade ett tag sen på med kläderna ut till garaget

ut med bilen åkte ner till strands loppis på slakterigatan

jag va där före dom andra så jag gick om kring och tittade på området

sen kom dom det va jag som stälde ut skylten

och dom höll på med att flytta med en massa grejer där nere

och det var en del kunder faktiskt.

och jag tömde släpkärran med lite sopor som jag har i min bil just nu

men ska slänga det om någon dag och när jag höll på med det

så kom puff dit och hennes dotter puffran ett tag ,

sen tog jag in skylten och sen åkte jag till det andra loppiset vid plantagen

för att hämta min lön för går dagen av min kompis sen va en annan kompis

där och han bjöd då på en kopp kaffe.

 

ja nu har jag inget mer att skriva i dag men ha det alla människor

här kommer en speciell hälsning till några jag känner

och det är

piff och Puff och puffran sen Adam och Eva

Ovido - Quiz & Flashcards