Alla inlägg under september 2009

Av glenn lindqvist - 29 september 2009 08:56

  

Ja detta är vårat hus

Som vi bor i Entrappa upp

Till höger ovan för rullstolsgaraget son ni ser.

På Bäckby.

  

Och detta är jag

Glenn Ingemar Lindqvist

Född år 1961-08-16 i augusti då

Förstås

Bilden är tagen på en raggarklubb

som låg på bäckby och hette

wacc.

Men nu är jag med i en annan Raggarklubb

som heter westerås Raggare

Länk till våran sida

www.westerasraggare.nu

  

Och denna bild är tagen inne hos en granne

när vi bodde på välljärnsgatan på bäckby

men denna gata har vi några stycken döpt om till

C-p gatan och det gör den skäl för

och tack vare att vi flyttade i från den gatan

var tack vare en dum granne som

heter Norma westerlund

  

Detta är Elisabet Bruce

I leksands park

  

Detta är åkså

Min sambo Elisabet Bruce

  

Och Detta är min Dotter

Annika Elisabet Lindqvist 17 år i dags läget men fyller år i februari

Denna bild är tagen

ute på lundby ip

och hon är på väg mot toa letten

   

på denna bild är som synes

Min dotter Annika

och våran kompis Tor

och våran bil Doris

ute på den absoluta sista matchen

ute på lundby ip lördagen den 26/9

   

Annika och Tor

Inne i kiosken ute på Lundby ip

Åkså detta då det är

Absolut sista matchen 

Av glenn lindqvist - 28 september 2009 19:37

  

Ja I Lördags den 26/9 var det då

Absolut den sista matchen

ute på Lundby ip

och denna bild är då på min kiosk som jag

har haft nu i några år

men nu är det slut med sorg i sinnet

  

Och här är en bild på hela huset

Ute på lundby ip

och så ser ni

Våran volvo 740 som vi kallar Doris

Tack vare första bokstaven i

Registreringsnummret DCG

  

Här är en bild på några killar som har anländit

Till

Lundby före match start

  

Och Här är

Lag Bilden

Som Då var Sista gången med

Fotbollslaget Råby Bk

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards